Promocje
Babilon - na pustynię
Babilon - na pustynię
619,00 zł 568,00 zł
SPORT PREMIUM 50/50 20kg (sowul)
SPORT PREMIUM 50/50 20kg (sowul)
529,00 zł 509,00 zł
szt.
Gazonowa -trawniki ozdobne, krajobrazowe
Gazonowa -trawniki ozdobne, krajobrazowe
264,00 zł 248,00 zł
Mieszanka roślin wabiących motyle - 125g
Mieszanka roślin wabiących motyle - 125g
28,00 zł 26,00 zł
szt.
Mieszanka rośl. dziko rosnących 250 g/50m2
Mieszanka rośl. dziko rosnących 250 g/50m2
52,00 zł 48,00 zł
szt.
Elegant -zielony dywan, golfowa
Elegant -zielony dywan, golfowa
106,00 zł 99,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

REKLAMACJE I ZWROTY

Wszystkie  nasiona posiadają odpowiedni certyfikat wydany przez Inspekcję Nasienną

Wszystkie towary oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta.

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres

KADO” Hurtownia Traw s.c. 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 6.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru i przesyłki, lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl