zakupy

kup na stronie, zamów telefonicznie:

 512549446 lub 32 2105558

lub przez e-mail: sklep@trawy.com.pl

Promocje
HORTIFORM TRAWNIK -nawóz 180 dni
HORTIFORM TRAWNIK -nawóz 180 dni
174,00 zł 129,00 zł
Producenci
Bestsellery
Babilon - na pustynię
Babilon - na pustynię
24,00 zł
SKARPOWA  II 25kg
SKARPOWA II 25kg
397,00 zł
szt.
DLA KONI
DLA KONI
17,00 zł
Weekend dekoracja i rekreacja
Weekend dekoracja i rekreacja
21,50 zł
HORTIFORM TRAWNIK -nawóz 180 dni
HORTIFORM TRAWNIK -nawóz 180 dni
174,00 zł 129,00 zł
KOŚNA DLA KRÓW MLECZNYCH
KOŚNA DLA KRÓW MLECZNYCH
189,00 zł
Zielona Pustynia -na suszę
Zielona Pustynia -na suszę
22,00 zł
Gazon (Agronas)
Gazon (Agronas)
21,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REKLAMACJE I ZWROTY

Wszystkie  nasiona posiadają odpowiedni certyfikat wydany przez Inspekcję Nasienną

Wszystkie towary oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta.

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres

KADO” Hurtownia Traw s.c. 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 6.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru i przesyłki, lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl