309,00 zł
Cena regularna:
320,00 zł
148,00 zł
Cena regularna:
154,00 zł
651,00 zł
Cena regularna:
670,00 zł
349,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
799,00 zł
Cena regularna:
821,00 zł
25,00 zł
96,00 zł
262,00 zł
309,00 zł
Cena regularna:
320,00 zł
487,00 zł
290,00 zł
466,00 zł
97,00 zł
168,00 zł
REKLAMACJE I ZWROTY
Wszystkie nasiona posiadają odpowiedni certyfikat wydany przez Inspekcję Nasienną
Wszystkie towary oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta.
Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres
„KADO” Hurtownia Traw s.c. 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 6.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru i przesyłki, lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.