zakupy

kup na stronie, zamów telefonicznie:

 512549446 lub 32 2105558

lub przez e-mail: sklep@trawy.com.pl

Promocje
Landscaper Pro NEW GRASS 20-20-8 15kg 3 m-ce
Landscaper Pro NEW GRASS 20-20-8 15kg 3 m-ce
159,00 zł 149,00 zł
szt.
Landscaper Pro MAINTENANCE 24-05-12 15kg 2-3 m-ce
Landscaper Pro MAINTENANCE 24-05-12 15kg 2-3 m-ce
148,00 zł 138,00 zł
szt.
Ferti Royal do trawników organiczno-mineralny
Ferti Royal do trawników organiczno-mineralny
75,00 zł 69,00 zł
szt.
HORTIFORM TRAWNIK -nawóz 180 dni
HORTIFORM TRAWNIK -nawóz 180 dni
174,00 zł 129,00 zł
Producenci
Bestsellery
GAZON PREMIUM
GAZON PREMIUM
114,00 zł
Kwiatami Malowana
Kwiatami Malowana
24,00 zł
Solar na tereny posuszne
Solar na tereny posuszne
379,00 zł
ATOL Exclusive Green - dywan
ATOL Exclusive Green - dywan
23,00 zł
AUTOSTRADA SPEED GRASS
AUTOSTRADA SPEED GRASS
84,00 zł
Gazon (Agronas)
Gazon (Agronas)
21,00 zł
Łąkowa (agronas)
Łąkowa (agronas)
167,00 zł
Komonica zwyczajna rożkowa
Komonica zwyczajna rożkowa
39,00 zł
EasyGreen siewnik, rozsiewacz - SCOTTS
EasyGreen siewnik, rozsiewacz - SCOTTS
250,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REKLAMACJE I ZWROTY

Wszystkie  nasiona posiadają odpowiedni certyfikat wydany przez Inspekcję Nasienną

Wszystkie towary oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta.

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres

KADO” Hurtownia Traw s.c. 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 6.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru i przesyłki, lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl